Ticketsysteem Bugdrive is een fraai en eenvoudig systeem om supporttickets van klanten te volgen. Bugdrive verzamelt informatie uit uiteenlopende bronnen en beheert dit allemaal op één locatie. Vervolgens kan op basis van prioriteit toegewezen worden en oplossingen aangeboden worden.
Bugdrive werkt als volgt. Je maakt voor elke melding een nieuw ticket aan. Dit kan op het ticketsysteem zelf of per e-mail. Je ontvangt per e-mail meldingen over de voortgang van elk ticket.
Wanneer je een helpdesk hebt voor een groter bedrijf, kunnen er flink wat vragen binnenkomen. Zeker als er ook nog meerdere kanalen zijn, is het van belang om een ticketsysteem te hebben. Een ticketsysteem is software waarmee klanten opgeslagen worden onder een zogenoemd ticketnummer. Zo is het makkelijk om terug te zoeken naar een specifiek geval of naam. Daarnaast kun je in een oogopslag zien hoe het ervoor staat met de afhandeling. Aan ieder ticket kan een tag meegegeven worden om de status weer te geven. Bijvoorbeeld: het gesprek loopt nog, het is opgelost of de klant moet nog een antwoord krijgen.
Het ticketsysteem is ontworpen vanuit de gedachte dat een dienstverlener werkt in teams. Daarom is het eenvoudig om vanuit Bugdrive tickets naar teams en/of medewerkers toe te wijzen. Op elk moment heeft de helpdeskmedewerker inzicht in de status van alle meldingen via dashboards, filters en overzichten. Met een supportticketsysteem kunnen supportteams de communicatie met de klant stroomlijnen in een enkel ticket, allemaal binnen een georganiseerde workflow.
De gebruiker communiceert via het webportaal direct met de helpdeskmedewerkers. Handig, want zo heeft jouw hele helpdeskteam een uitstekend inzicht in de meldingen die zijn aangemaakt en kunnen deze afhandelen volgens de daarvoor gemaakte afspraken. Korte lijntjes en direct contact!
Neem nu vrijblijvend contact op met ons. We helpen je graag verder! Stuur een mail naar info@accentinteractive.nl of bel direct naar +31 172 603 130.
Plan een meeting